piątek, 19 lutego 2016

Wyjątkowa nagroda...

Jaki ten świat jest mały...
Ostatnio wraz z Bizimummy przeprowadziłyśmy konkurs,
w którym do wygrania była biżuteria wykonana przeze mnie.
Do wygrania były m.in. kolczyki które powędrowały do
Pani Kasi Targosz
i co się okazało....
Pani Kasia zaskoczyła mnie pod wieloma względami!!
 Nie dość, że jej pasją jest moda, stylizacja, fotografia, tworzenie biżuterii, to jeszcze jest PISARKĄ.
Ma na swoim koncie powieści, bajki dla dzieci m.in. ,,Wiosna po wiedeńsku", ,,Jesień w Brukseli",
,,Zwierzaki Pocieszaki" itd.
Na blogu Pani Kasi można się dużo więcej o Niej dowiedzieć, szczerze polecam 

Znajdziecie tam biografię, wywiady... a zresztą co ja będę pisała,
po prostu sprawdźcie to sami.

Niesamowity talent!
Jestem pod ogromnym wrażeniem, doceniam i podziwia.

Oto Pani Kasia w kolczykach które wygrała w naszym konkursie.
Więcej możecie przeczytać na FB:


Pani Kasia zapowiada ,,cesarską" sesję zdjęciową z wykorzystanie kolczyków które wykonałam.
Już się nie mogę doczekać efektów.

Szczerze zapraszam na blog Pani Kasi oraz do polubienia jej strony na FB.


 


 

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów! :) I oczywiście dziękuję za wyjątkowe kolczyki, które, mnie oczarowały od pierwszego wejrzenia i nieraz będą dla mnie wyjątkowym dodatkiem do stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolczyki to już pełna elegancja.

    OdpowiedzUsuń