wtorek, 1 grudnia 2015

Mikołajkowy nastrój...

Dokładnie tak, 
Mikołajkowy nastrój...
Sama jestem w szale kupowania prezentów dla mojego dziecka
z okazji zbliżających się Mikołajków oraz Św. Mikołaja
dlatego pomyślałam, że zrobię opaskę dla małej Księżniczki:)
Może i ona przyniesie radość jakieś Panience.

W pięknym, soczystym różowym kolorze


Zrobiona z koralików TOHO Silver-Lined Rosaline 8/0, oraz sznurka soutache.
Wszystkie ,,kamienie" są tego samego koloru, różnica wynika z odbicia światła 
Zaimpregnowana i podszyta skórą ekologiczną (skay)






Czarno - białe zdjątka:





Opaska dostępna od ręki.


Taka mała uwaga!!!
Ze względu na niewielkie problemy z nowym adresem pocztowym 
wracamy do poprzedniego:



1 komentarz:

  1. Hej, bardzo ładna jest ta opaska. zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogpspot.com, u mnie post o timberlandach.

    OdpowiedzUsuń